Telefon: 7876 8672 – kontakt@sportsrideklubben-spr.dk

TILBUD – klik her!

En del internet selskaber foreslår nu et stort udvalg af leveringsløsninger. En sikker vinder er nu om dage at få sendt til en pakkeshop, som giver dig fleksibiliteten til at hente de nyindkøbte varer lige når det passer dig. Leveringsmetoden er altså ultra fleksibel, og i mange tilfælde også den mindst kostelige fragtløsning.

Du bør også påtænke at få pakken sendt til din hjemmeadresse eller ud til dit arbejde. Leveringstypen viser sig godt nok lidt mindre prisbillig, men lige så vel ret nem. Den prisbilligste leveringsmulighed vil dog til enhver tid være at du selv henter produkterne, men det afhænger af at du lever i nærheden af internet webshoppens adresse.

Leveringstidspunktet kan vise sig at være temmelig udslagsgivende om du mangler varen inden for kort tid, så i det øjemed er det rigtig fornuftigt at vi gransker den anslåede leveringstid ved den vedkommende vare.

Masser af internet selskaber annoncerer levering efter en enkelt hverdag på deres favorit varer, som er regnet ud fra at transaktionen gennemføres før et angivent klokkeslæt, med det formål at de har mulighed for at nå at få bestillingen afsted før lagermedarbejderne får fri.

Bestil hjem til dig privat eller til adressen hvor du arbejder

Det er særdeles let gængeligt for folk at finde de laveste priser hos diverse internet butikker i Danmark og derved har en hel del internet firmaer været presset til at at reducere prisniveauet på en række af deres produkter – til drenge og piger, men også til mænd og kvinder – betydeligt, og endda nogle gange garantere portofri fragt.

Derfor kan det trods alt være lønnende at inspicere nogle forskellige internet virksomheder i Danmark efter udsalg forinden du handler, således at du er sikret at antage den prisbilligste pris.

Vi tilråder generelt bestillinger med kort eller MobilePay. Som alternativ kunne du udnytte en afbetalingsløsning som fx ViaBill, for så vidt du gerne vil dække pengene over et længere tidsrum.

Forud for at folk handler i en butik på nettet behøver de utvivlsomt bese netbutikkens forretningsvilkår, det er dog tit et omfattende arbejde.

Et nemt alternativ kunne være at efterse hvorvidt online forretningen er tilsluttet e-mærket, som burde være en angivelse af at internet virksomheden adlyder de danske retningslinjer, udover at butikken en gang i mellem undersøges af fagmænd som har megen viden om de gældende regler. Det giver dig mulighed for assistance, når du oplever besvær i processen med dit køb. Direkte link.

For øvrigt er det smart at køberen er hensynstagende til de fundamentale betingelser gældende for handlen, eksempelvis den bytteret internet butikken kører med. I den sammenhæng er det ligeledes vigtigt, at man stadigvæk bevarer ens kvittering på e-mail, således man senere vil kunne bevise handlen, uden hensyn til om man er på indkøb til en voksen eller et barn.

Find ud af om internet forhandleren er medlem af e-mærke ordningen

Trustpilot frembyder nogenlunde fine løsninger til at tolke diverse forhenværende kunders domme og derfor slår vi et slag for, at du tager et kig på e-firmaets omtaler inden du færdiggør din shopping.

Facebook frembyder lige så vel relativt gode chancer for at få indsigt i online virksomhedens troværdighed. Herinde ses faktisk internet forhandlere som tilbyder folk at levere en anmeldelse af ordreforløbet, som ydermere kan anvendes til at få et indblik i hvor glade kunderne er.

Denne hjemmeside finansieres af annonceindtægter. Vi arbejder sammen med flere internet butikker i form af at vi præsenterer butikkernes tilbud, og tjener betaling hvis vores besøgende udfører en bestilling.

Anvisninger angående tilbud og internet handler værnes om hyppigt, men vi kan ikke garantere imod justeringer der muligvis er udført efter at vi sidst opdaterede de anvendte oplysninger.